Witajcie 😁

W podpowiedziach napisano,  abym znowu tu wyjaśniła o czym będzie ten blog….szkoda mi swojego i waszego czasu na powtarzanie się , więc brzydko mówiąc,  olewając wskazówki…

Będę może pisała w punktach, aby zapobiec niefortunnemu zgubieniu się w jakiejś otchłani słów co właśnie zrobiłam.

To zaczynamy:

  1. Nie będę rozpisywała się na kilkaset słów….im większa ilość tym więcej błędów logicznych wypłynie z mojej głowy, bo będę chciała napisać wszystko.
  2. Chcę , aby posty miały jakiś głębszy sens, więc postaram się pisać o trudnościach i jak stawiam im czoła (*) może dla kogoś to będzie jakąś pomocą.

Zacznę już post i powiem o mojej motywacji do nauki, która jest znikoma.

Mój umysł rusza jak diesel w zimie…no wiecie…potrzebuję chwili na rozgrzanie silnika.

  • Siadam na łóżko (wiecie jak fotel za kierownicą)
  • Biorę kartkę i długopis i rysuje na niej kwadraciku (kluczyk do stacyjki)
  • Zaczynam naukę, czytam lub coś w tym rodzaju i jeżeli coś mnie rozproszy zaznaczam X w kwadraciki…czyli to moja pierwsza nieudana próba odpalenia. A że chcę gdzieś jechać, a nie iść to próbuje drugi raz aż do skutku. Może to głupie, ale spróbujcie…ja wolę nie marznąć idąc 10 km do znajomej, bo moi rodzice ubzdurali sobie zamieszkać na osiedlu staruszków…Ale cóż…rodziny się nie wybiera.

TAKŻE ŻYCZĘ POWODZENIA I MOŻE ZACZNĘ COŚ PISAĆ PÓŹNIEJ 😆😆😆

(*) mówimy tu tylko o stawianiu czoła…o żadnej innej części twarzy ;p ;p ;p

Leave a Reply

